⚡⚡(HILO OFICIAL) : CRISIS DEL cobi19 ☣SARS-CoV2☣

Última edición:
En lo que va de día ...

26 February
  • 18:05: First case in Georgia. (Source)
  • 17:59: 1 new case in Sweden. (Source)
  • 17:08: 1 new case in Pakistan. The other case mentioned was previously reported. (Source)
  • 16:55: 1 new case in Lebanon. (Source)
  • 16:35: 1 new case in Kuwait. (Source)
  • 16:33: First case in North Macedonia. (Source)
  • 16:25: First case in Pakistan. Recently traveled from Iran. (Source)
  • 16:15: 1 new case in Finland. (Source)
  • 13:14: 1 new case in Spain. First in Andalusia. (Source)
  • 12:11: 2 new cases in Singapore. (Source)
  • 12:08: 1 new case in NRW, Germany. (Source)
  • 12:04: 1 new preliminary positive case in Ontario, Canada. (Source)
  • 11:42: 1 new case in Catalonia, Spain. (Source)
  • 11:11: 17 new cases and 1 new death in Italy. (Source)
  • 11:05: 14 new cases in the Diamond Princess cruise ship. 9 crew members and 5 passengers. (Source)
  • 11:05: 1 new death in Tokyo, Japan. (Source)
  • 11:03: First case in Greece. (Source)
  • 10:45: 7 new cases in Kuwait. (Source)
  • 10:35: First case in Brazil. (Source)
  • 10:15: 1 new case in Hokkaido Prefecture, Japan. (Source)
  • 10:03: 4 new cases in Hong Kong. Two of them are former passengers of the Diamond Princess cruise ship. (Source)
  • 09:53: 1 new case in Australia. The man is a former passenger of the Diamond Princess cruise ship. (Source)
  • 09:35: 44 new cases and 4 new deaths in Iran. (Source)
  • 09:30: 6 new cases in Kuwait. All recently traveled from Iran. (Source)
  • 09:15: 3 new cases, including 1 new death, in France. (Source)
  • 09:13: 32 new cases in Italy. (Source)
  • 09:01: 1 new case in Spain. (Source)
  • 08:02: 115 new cases in South Korea. (Source)
  • 07:48: 1 new case in Croatia. Recently traveled to Italy. (Source)
  • 06:39: 1 new case in Kuwait. Traveler from Iran. (Source)
  • 06:27: 3 new cases in Bahrain. Travelers from Iran. (Source)
  • 06:13: 1 new case in Taiwan. (Source)
  • 06:10: 1 new case, a fatality, in Hokkaido Prefecture, Japan. (Source)
  • 04:57: 3 new cases in Thailand. (Source)
  • 01:59: 1 new death in South Korea. (Source)
  • 01:40: China’s National Health Commission reports 5 new cases on the mainland, excluding Hubei province. (Source)
  • 01:40: 401 new cases and 52 new deaths in Hubei province, China. (Source)
  • 00:55: 169 new cases in South Korea. (Source)
 
En China comenzaron con estas cosas y el gobierno se lío a poner multas incluso a arrestar a la gente y se acabaron las tonterías ...aquí no pasa nada

Zon uno libertichidach,lo henemijo de kometchio loz llamaa Ecotao, meno ma que aki repetamo la iniciativa priva y boy a pode revende mi makara i zacame un pico pa compra bicoins
 
Estamos más o menos al tanto de lo que significa 'yidish'. Justo dado que en aquel tiempo de los textos de la tradición masorética no se daban las vocales es por lo que se inserta en mis textos el fonema de YHWH.

Si te piensas que tras haberme fumado el 80 por 100 de las charlas del pascual Mauro Biglino no estamos más o menos al tanto de lo que alegas tan "fino"... es que pecas de una ingenuidad solemne.

En cuanto a mi hipnosis... -al igual que en tu propio caso, creo, espero y te deseo- ... escojo la que más me mola. Pero en ningún caso voy a ser tan SUPRA-fulastre como para dejarme engatusar por la pueril cosmogonía referida ni en la Torah... de "mundos creados por diooosesss"; ni mucho menos la expuesta en la patética Biblia a la medida de infantes de parvulario de autistas de suburbios del Tercer Mundo; en ninguna de sus mil y pico versiones; empezando por la Septuaginta. Y llevamos así desde que se nos comunicó tal REFRITO... con apenas 6 añitos encarnados en la Tierra.

Gracias por tu 'aula master', hermanito.

La "W" tampoco pertenece al alfabeto Hebreo. El texto masorético está sujeto a números. Matemática.

Yo no escojo nada. Cada uno dice o hace según la capacidad que se le otorga.

"There is of course no scientific law or demonstrable process that would let something evolve from nothing. If there was nothing in the universe to begin with, obviously nothing could happen to cause anything to appear."
 
En amazon 140 euros por una mascarilla de papel, alucinante
003dcf4c8089b71aebd7bbd8d3369a9a.jpg
a1480a82ef1b1ac2f18db10841ebd7bc.jpg


Enviado desde mi SM-N950F mediante Tapatalk
Cuánto hijo de fruta!!! A ver qué le parecería al vendedor ese quedarse sin comida y que le pidieran 150 euros por un kilo de arrozenfadado:enfadado:enfadado:
 
Volver