En Raco Nazilan están derroidos tras el fracaso del 11S

spamrakuen

Será en Octubre
Desde
16 Dic 2007
Mensajes
38.278
Reputación
81.030
Lugar
楽園
Pues eso, uno ha abierto un hilo preguntando "y ahora que?" :XX:

Parece que se van dando cuenta que el 11S ha sido INUTIL

Los pobrecitos se van dando cuenta que sus lideres son todos unos botifleracos del copon y los han estado pastoreando durante años.

Asi que ahora corretean por su foro nancy como pollos descabezados sin saber que hacer. Estan tan acostumbrados a seguir ordenes que no saben que hacer. Desamparados! Pobrecicos! :XX:

Algunos comentarios, el primero es el del OP.

dumis 13.09.2018 15.36 h
Està clar que ni Omnium, ni Anc, ni els CDR estan servint. Els politics ni els esmento, el que han de fer és plegar. Hi ha gent que ara confia en la Crida o en la resolució del judici o en quan tothom voti a la Cup però no es pot esperar a noves eleccions. Noves pastanagues i ja tinc cara de conill. Ens vendran una moto i qui dia passa any empeny. Ens hi posem ja o decidim que la cosa ha arribat fins aqui ?
...
Atenes 13.09.2018 15.43 h
L'única solució, a parer meu, és sortir al carrer i estar-s'hi durant dies, és a dir, fer una vaga i fer caurr l'economia del país. És la por que té tothom, que ens organitzem. Per acabar-ho de rematar, cada dia hauríem de provocar llargues cues els bancs creant sensació de "corralito".
...
El_Drac 13.09.2018 15.52 h
Tot això ja s’ha provat i no funciona ja que no convenç a prou gent, pensa en què podem fer i no en allò que t’agradaria poder fer.
...
Barratinaire 13.09.2018 16.38 h
L'única opció la varem tenir el dia 10 d'octubre. Desprès del referèndum la gent estava motivadissima, fins i tot hi havia gent que donat el cas, si que hauriem respost amb la força, els espanyols estaven totalment KO i estavem disposats a tot. A més, tots els estats estaven pendents per donar-nos suport si feiem el pas. Però entre el traïdor d'en Puigdemont que es va tirar enrera i l'inútil d'en Junqueras que no tenia ni idea de que fer perquè no havia preparat res de res ja que no es pensava que el poble arribaria fins el final, es va llençar tot per la borda: la gent es varen desmotivar, els espanyols varen guanyar temps i es varen recuperar del shock i els estats que ens volien donar suport varen veure que erem uns cagats i que anavem de farol i varen passar de nosaltres.Ara, ja no hi ha res a fer, ens ha passat l'oportunitat i no la varem aprofitar. Ara trigarem molts anysGràcies PDCat i ERC, colla de desgraciats. Almenys, ara estan pagant la seva cobardia amb la preso i l'exili.
...
Barratinaire 13.09.2018 18.25 h
Parla per tu.L'única manera de defensar la independència és per la força i segurament amb morts. N'hi ha que ho tenim clar des del principi. Hi ha gent disposada a assumir aquest cost? Doncs no gaires, per la qual cosa no hi ha res a fer.I tampoc els que estavem disposats a fer-ho ara en tenim gaires ganes, vist que no tindriem cap suport, si no més aviat el contrari.
...
Barratinaire 13.09.2018 19.29 h
Cap problema El que passa que l'òstia que em vaig emportar el dia 10 d'octubre hem va deixar molt tocat, fins al punt que ara per ara, no tinc gaires ganes de fer res, estic força desanimat.Pensa que en el moment àlgid fara quasi un any, ja tenia tot preparat per si calia enviar la familia a França i quedar-me jo aquí, uns quants al poble ens varem tornar una mica paranoïcs tot sigui dit ( i la majoria erem els pares de l'escola i no vegis els merders que teniem amb les dones que no volien que fessim res ) Ara, tot això formava part també de la sobreexcitació del moment, per això el "baixón" va ser tant bèstia.
...
rlborinot 14.09.2018 00.13 h
Encara ara recordo que vaig sacrificar una cita amb una cubana espatarrant, per estar aquell dia on fes falta. El somni de la meva vida, pel que havia lluitat (i lluito encara), a punt de fer-se realitat Veure el teu país alliberat, no és poca cosa. Aquell dia, moltíssima gent hagués donat la cara pel país. I els qui no hi eren a Lluís Companys, s'hi haguessin sumat ràpid amb l'efecte crida. Hi havia una mobilització brutal. Però els polítics no van estar a l'alçada, no es va ni intentar... i passat un any, on ens trobem?. Amb polítics condemnats a 30 anys de presó, altres exiliats i el més important, havent perdut aquella embranzida popular.Per altre banda, és desesperant veure tanta gent amb el lliri. Encara hi ha qui pensa que es podrà arribar a un pacte amb l'Estat, o a un referèndum amb el beneplàcit del Govern Central. No ho sé quin serà l'escenari polític d'Espanya d'aquí 100 anys. Però creure en aquestes opcions, o s'és molt innocent, o més aviat un ximple.Tal i com ho veig, l'Estat Espanyol MAI ens deixarà en safata la independència. No s'arribarà MAI a cap acord. Només s'obtindrà per la via de la desobediència. I dintre d'un Estat com aquest això desgraciadament implica violència. Violència que exerciran ells, qui són els qui controlen les forces d'ordre. I tot això, mal que ens pesi, pot esdevenir en màrtirs de la nostra població civil. Tota la resta, és xerrameca. M'agradaria equivocar-me.
...
lluisbg 13.09.2018 19.27 h
soltar-nos de els nostres polítics
...
quatreanys 13.09.2018 19.47 h
Fins que no hi hagis liders i intel·ligencia i cercar un suport extern, no cal esperar res, ni fer res amb aquest politics que tenim al capdavant. Es van soltar del seu propi poble l'octubre passat i despres van fer els impossibles per salvar les cadires i pagues autonomiques.La gent no es mobilitzara pas al veure que no te els líders ajudan, ells no se la jugaran per tu. Tenim garanties que ens protegiran? el mateix 1-O no ens van protegir, eh! Tot això de mobilitzacions, vagues o aturades esta molt be pero la gent no ho farà, per no perdre la feina o per por a represalies, es la relaitat, l'independentisme té vots ara mateix.
...
Argimont 13.09.2018 21.06 h
Demà mateix et demanen que agafis les armes i defensis Catalunya i el govern català es posa al front...Quina serà l'excusa?, Encara no t'adones que els politics son un Mirall de la gent
...
Corpetit18 13.09.2018 21.57 h
Molts parleu de lluitar militarment i tot això. La questió és amb quines armes? Amb el ganivet de cuina? Amb pedres i pals? O amb l'escombreta del vàter?La realitat és que la població no està armada i tampoc existeixen interessos exteriors, més aviat el contrari. A més la majoria de la població està envellida (és per això dels lliris i els somriures).Què possibilitat tenim ara? Intentar treure el màxim possible de una negociació amb l'estat que arribarà. Si pot ser el referèndum pactat vinculant millor que millor, sinó com ja he dit en moltes ocasions qualsevol pas (des del meu punt de vista) seria positiu. Estat Federal? Estat Lliure associat? Qui sap? Ja haveu vist el que es pot treure del PP o C's, 155. Del PSOE, de moment parlen d'Estatut i reconeixement nacional. Tal volta amb Podemos... Mai se sap, difícil serà que Pablo Iglesias arribe a la Moncloa.Quines opcions tenim per arribar en les millors condicions a una negociació amb l'Estat? Doncs desobeïr no ens ha anat massa be, ens portarà a un altre 155 i a tornar a començar. Desobeïr i ocupar el carrer? Ho deixaria com a ultimissima opció. Abans preferiria agotar totes les vies de negociacio pel que ja he comentat en el segon paràgraf. Per tant, pense que caldria, per arribar més forts a les negociacions amb l'estat, apostar per un moviment/partit unitari que ens reprrsente a tots. Puigdemont així també ho va veure i per això va nèixer la Crida Nacional. Que ERC prioritze les seves sigles abans d'entrar en la Crida els farà cavar la seva pròpia tomba. I si no al temps. Al final, tant ERC com la CUP s'integraran en la Crida i sinó tindran que resignar-se a l'extraparlamentarisme.Aquesta és la conclusió. Qui aposte pel diàleg que vote Crida, qui vullga desobeïr que vote CUP. A veure que pensa la majoria.
...
 
Última edición:

Pio Pio

Langostón
Desde
29 Mar 2008
Mensajes
42.100
Reputación
111.695
Lugar
Castefa, España
Ahí en ese foro habrá unos niñatos granudos que de media ostra se ponen en órbita.
Jojojo, están cabreados con sus hezs de representantes políticos, esto empieza a funcionar bien.....
 

Akita

Será en Octubre
Desde
18 Nov 2007
Mensajes
20.868
Reputación
51.512
Se cagan en sus políticos por no echarle bemoles... pero eso sí, todos ellos quejándose desde sus habitaciones, con el colacao en la mesa y el aeropuerto de El Prat sin tomar.
 

spamrakuen

Será en Octubre
Desde
16 Dic 2007
Mensajes
38.278
Reputación
81.030
Lugar
楽園
Ahí en ese foro habrá unos niñatos granudos que de media ostra se ponen en órbita.
Jojojo, están cabreados con sus hezs de representantes políticos, esto empieza a funcionar bien.....
Si, en este foro los nazindepes van de ganadores pero en sus foros nazis, donde se sienten seguros y a salvo de miradas indiscretas, se lamen las heridas y se cagan en sus politicos.

Eso si, algun espabilao dice aquello de que los politicos (nazis) que tienen SON UN REFLEJO DEL PUEBLO (nancy). :XX:
 
Última edición:

allan smithee

Agent provocateur
Desde
15 Mar 2012
Mensajes
14.179
Reputación
39.810
Lugar
Poyales del Hoyo.
Barratinaire 13.09.2018 19.29 h
Cap problema El que passa que l'òstia que em vaig emportar el dia 10 d'octubre hem va deixar molt tocat, fins al punt que ara per ara, no tinc gaires ganes de fer res, estic força desanimat.Pensa que en el moment àlgid fara quasi un any, ja tenia tot preparat per si calia enviar la familia a França i quedar-me jo aquí, uns quants al poble ens varem tornar una mica paranoïcs tot sigui dit ( i la majoria erem els pares de l'escola i no vegis els merders que teniem amb les dones que no volien que fessim res ) Ara, tot això formava part també de la sobreexcitació del moment, per això el "baixón" va ser tant bèstia.


Este es el efecto que provoca la propaganda en las mentes de gente semianalfabeta. Verdaderamente viven en un universo paralelo. Se piensan que España es la Serbia de Milosevic. "Ya tenía todo preparado por si había que mandar a la familia a Francia", dice el majadero. En fin...
 

spamrakuen

Será en Octubre
Desde
16 Dic 2007
Mensajes
38.278
Reputación
81.030
Lugar
楽園
Pobreticos, dan penilla los me gusta la fruta.
Si, sobretodo el que se 'teme' que un acontecimiento como la sentencia de los golpistas termine con un martir entre sus filas...

(anda que no tienen ganas de tener un martir los hdlg)
 

Akita

Será en Octubre
Desde
18 Nov 2007
Mensajes
20.868
Reputación
51.512

Este es el efecto que provoca la propaganda en las mentes de gente semianalfabeta. Verdaderamente viven en un universo paralelo. Se piensan que España es la Serbia de Milosevic. "Ya tenía todo preparado por si había que mandar a la familia a Francia", dice el majadero. En fin...


Irrecuperables.
 

NTJ_borrado

Guest
Desde
18 Dic 2009
Mensajes
13.428
Reputación
19.652
Lugar
Norte helado
En los libros de psicología se explica cómo el proceso de salir de una secta es extremadamente duro emocionalmente para el abducido, tan duro que muchos de ellos no son capaces de llevar a cabo la desprogramación y acaban cayendo en otra variante para no tener que afrontar la realidad. Es lo que está pasando con estos hiperventilados que buscan desesperadamente un nuevo mesías que les permita mantener sus fantasías.

Puede parecer una broma, pero una gestión seria incluiría enviar un ejército de psiquiatras.

---------- Post added 14-sep-2018 at 01:35 ----------

Si, en este foro los nazindepes van de ganadores pero en sus foros nazis, donde se sienten seguros y a salvo de miradas indiscretas, se lamen las heridas y se cagan en sus politicos.
La verdad es que muchos de los independentistas "serios" de este foro han desaparecido para no enfrentarse a la disonancia cognitiva y al ridículo. Los participantes pro-nacionalistas que quedan en el hilo de Catalunya del principal son trolls, tarados sin remedio o no nacionalistas progres hasta lo enfermizo.

En los medios catalanes ha pasado lo mismo. Los comentaristas pro-independencia estaban muy ufanos y soberbios hace 3-4 años pero por alguna razón se los ha tragado la tierra y ya solo escriben para tildar de traidores a sus políticos.
 

jdejuan

Madmaxista
Desde
8 Oct 2011
Mensajes
2.563
Reputación
6.543
La realidad supera la ficción.

Son infinitamente más lerdos de lo que se imagina.

Pobres. Han sido engañados porque son idiotas pero además están totalmente asustados por el adoctrinamiento y repruebo recibido que en realidad no entienden porque sin idiotas.
 

semper paratus

Himbersor
Desde
13 Jul 2018
Mensajes
2.920
Reputación
6.273
Lugar
Viva España
Barratinaire 13.09.2018 19.29 h
Cap problema El que passa que l'òstia que em vaig emportar el dia 10 d'octubre hem va deixar molt tocat, fins al punt que ara per ara, no tinc gaires ganes de fer res, estic força desanimat.Pensa que en el moment àlgid fara quasi un any, ja tenia tot preparat per si calia enviar la familia a França i quedar-me jo aquí, uns quants al poble ens varem tornar una mica paranoïcs tot sigui dit ( i la majoria erem els pares de l'escola i no vegis els merders que teniem amb les dones que no volien que fessim res ) Ara, tot això formava part també de la sobreexcitació del moment, per això el "baixón" va ser tant bèstia.


Este es el efecto que provoca la propaganda en las mentes de gente semianalfabeta. Verdaderamente viven en un universo paralelo. Se piensan que España es la Serbia de Milosevic. "Ya tenía todo preparado por si había que mandar a la familia a Francia", dice el majadero. En fin...
"Niños, España no nos invade: os quedáis sin ir a Eurodisney". :XX: