EMERGENCIA CLIMÁTICA: Zarpa el crucero más grande de la historia

Cosme Oriol

El azote de los progres
Desde
30 Sep 2009
Mensajes
7.478
Reputación
16.975
Allende los mares va, emitiendo c02

A este no le dicen nada, porque seguramente sus inversores, que son los mismos que pediran racionamientos energéticos , tengan acciones en los medios y compadreo con los políticos progres de turno

Esto va para todos los soplapollas y tragadionistas de cosa liquida que te dicen “la emergencia climática ej una evidencia cientifica y tu un terraplanista de ultraderecha jijiji me voy a capitana marvel y el travelo squad luchar contra el cambio climático en mi tv de 65” que consume 200w/h”


Alguien que trackee quien está detrás de Royal Caribbean?

pd:

 
Oh que chorprecha!

Who Owns The Most Shares Of Royal Caribbean?
The company with the most shares in the Royal Caribbean Group is Capital Research & Management, a large investment group that has existed since 1931 and currently has over $2.6 trillion in assets across its entire portfolio. They own over 16% of the company.

That’s split between multiple different branches of the same group, with the primary one being Capital Research & Management Co (International Investors) which has an 11.66% stake in the company. The rest of the top 10 shareholders also consists of major investment groups, including The Vanguard Group, JPMorgan and others.



KEY TAKEAWAYS

  • We incorporate the analysis of material climate-related risks and opportunities into our investment process in an effort to improve long-term outcomes for investors.
  • We devote resources to help ensure that we meet evolving client demands and regulatory expectations.
  • Our corporate sustainability strategy includes a commitment to carbon neutrality in our business operations by 2025, with meaningful emissions reductions and offsetting.
AAAAJAJAJAJAJJAJAJAJA
 
A ver pero es que las feminas necesitan viajar para descubrirse a si mismas.
Hola , no

Yo he estado de visita en el anterior a este wonder of the seas de visita por que me invitaron al ser vip recurrente en cruceros ( ya he hecho 3)
Y es una fruta PASADA . A mi los cruceros me gustan y no soy una femina

El principal cliente de cruceros son parejas mayores y familias con hijos
 

Cuidando del clima jajajajajaj Vanguard approach la emergencia climática inviertiendo en cruceros de lujo jajajaja

Vanguard serves tens of millions of individual investors who have chosen to entrust us with their savings. It’s a responsibility we take seriously. Vanguard is committed to understanding and attending to material risks that can erode our investors’ long-term returns, including climate-related risks. In this article, we provide an overview of Vanguard’s approach to material climate risk.
 
Estoy desinformado bulocs lo dicen en Davos
 
Es grande, pero el CO2 que emite , es insignificante, comparado con el balance global del planeta. No va a alterar el efecto invernadero, el clima , NADA.

Ah claro pues entonces mi coche menos aun voy a comprarme un todoterreno diésel v10 porque a escala global es insignificante. Y mi vecino igual jajaja

ostra fruta como están las cabezas (y las bocas de tanto tragar cosa)
 
Volver