═Hilo oficial del golpe de Estado de Puigdemont vol XXXIII "Forcadell passa la nit a la presó"═

Estado
No está abierto para más respuestas.

Monty

Miembro del comité central del PCUS
Desde
13 May 2009
Mensajes
13.843
Reputación
26.371
Lugar
Entre la Alameda y San Julián
Sabemos algo de Carmen For.coc.coc.coc.adell?
Sí, que en el Racò Català la están tratando con mucho cariño. :XX:



Doncs si és retracten que no m'esperin dissabte. Una cosa és deixar-se la pell per líders independentistes, una altra per independentistes que renuncien a ser-ho a la primera dificultat.


Humanament es pot entendre que no vulguin ingressar a la presó. Però nacionalment és una gran decepció. Caldran nous líders.


Totalment d'acord

És una molt bona notícia que no entri a presó, però no podem tenir a gent que a la primera dificultat ja recula, per molta estratègia de defensa que sigui.

Endavant collons!!


I aquesta senyora era la super independentista de Catalunya? Quina ensarronada nois.

Ho porto dient fa dies, el pla era preparar el referendum (tampoc va costa molt) si surt malament victimisme, i si surt be (que es el que va passar) el conte de la mediacio.



I amb aquesta firmesa que demostren els nostres líders, esperem rebre suports internacionals

És tan ridícul com si en Mandela per evitar anar a la presó hagués dit que ja li estava bé l'apartheid, que el que ell defensava era només una idea sense fonament per passar l'estona


Sí noi, indepes com a hobby...

Nosaltres ahir tallant carreteres i vies pels consellers que SÍ que van donar la cara, i avui resulta que la República és "simbòlica". Quin fàstic de gent...



Queda inaugurada la Via Forcadell: humilia't davant la justícia, retracta't per tot el que has fet i et deixem en llibertat.


Segons el jutge, cap dels acusat ha acatat el 155, uns han afirmat que abandonen la política (Forcadell?) i altres que ho faran dins del marc constitucional


O em perdo alguna cosa, o pel que jo entenc, si dius que et retires, o dius que d'ara en endavant no et saltaràs la Consitució espanyola, estàs dient que no interferiràs amb el 155 de cap manera.

O em retiro, o no em salto la consti.

155 és consti.
 
Desde
15 Ene 2016
Mensajes
1.294
Reputación
6.398
Lugar
Al otro lado del canal

Eär

Madmaxista
Desde
20 Dic 2006
Mensajes
3.389
Reputación
9.720
Del anterior tema:

JMK dijo:
Ya es chusco que se largasen Pelomocho y sus cinco mariachis, más chusco hubiese sido que se largasen todos. Eso no iba a pasar, al principio sigo pensando que seguían en sus mundos de Yupi, que se creían que no les iba a pasar nada, que el "Poble" no lo iba a permitir. Una cosa son los Jordis, que al fin y al cabo no son políticos elegidos por el Poble y otra pensar que ellos tenían que poner a remojar las barbas.
Lo que yo creo que ha pasado es que Puigdemont sabía que iban al trullo y por eso quiso convocar elecciones. Junqueras y otros se opusieron queriendo llegar hasta el final y a Puchi no le quedó más remedio que ceder. Eso sí, les diría aquello de "vosotros veréis".

Me da la sensación de que Puchi no iba a ir a la guandoca porque le forzaran a hacer la DUI. Y se lo dejó bien claro a los demás dándose el piro.
 

Brigit

Será en Octubre
Desde
14 Abr 2012
Mensajes
25.473
Reputación
54.618
Copio mensaje del anterior hilo por si es de interés para los foreros:

Buenos y burbujistas días.

¿Alguna vez habéis pensado qué les diríais a esta patulea de golpistas de encontraroslos en la calle?

Pues ahora podéis hacerlo realidad gracias a elnacional.cat que nos regala las direcciones a las que se pueden dirigir las cartas a nuestros queridos presos politics.

-Meritxell Borras y Dolors Bassa:

Centro Penitenciario Madrid I, Mujeres
Ctra. Alcalá-Meco, km 4.5
28803 Alcalá de Henares, Madrid


-Joaquim Forn, Jordi Turull, Josep Rull, Raul Romeva, Carles Mundó y Oriol Junqueras:

Centro Penitenciario Madrid VII
Ctra. M-609, km 43.5
28791 Soto del Real, Madrid


-Jordi Sánchez y Jordi Cuixart:

Centro Penitenciario Madrid V
Ctra. M-609, km 43.5
28791 Soto del Real, Madrid

:D

Aquestes són les adreces per enviar cartes als presos
Pues sería interesante para que no se sientan solos, jaja.
 

Antiparticula

Madmaxista
Desde
27 May 2014
Mensajes
53.886
Reputación
124.714
Lugar
Madrid
Que no era DUI, que era DSI, declaración simbólica de independencia.

Bienvenidoas a la RSC, republica simbolica de cataluña
 

el arquitecto

sigilita
Desde
31 Ago 2006
Mensajes
18.972
Reputación
45.670
Lugar
inopia
Sí, que en el Racò Català la están tratando con mucho cariño. :XX:



Doncs si és retracten que no m'esperin dissabte. Una cosa és deixar-se la pell per líders independentistes, una altra per independentistes que renuncien a ser-ho a la primera dificultat.


Humanament es pot entendre que no vulguin ingressar a la presó. Però nacionalment és una gran decepció. Caldran nous líders.


Totalment d'acord

És una molt bona notícia que no entri a presó, però no podem tenir a gent que a la primera dificultat ja recula, per molta estratègia de defensa que sigui.

Endavant collons!!


I aquesta senyora era la super independentista de Catalunya? Quina ensarronada nois.

Ho porto dient fa dies, el pla era preparar el referendum (tampoc va costa molt) si surt malament victimisme, i si surt be (que es el que va passar) el conte de la mediacio.



I amb aquesta firmesa que demostren els nostres líders, esperem rebre suports internacionals

És tan ridícul com si en Mandela per evitar anar a la presó hagués dit que ja li estava bé l'apartheid, que el que ell defensava era només una idea sense fonament per passar l'estona


Sí noi, indepes com a hobby...

Nosaltres ahir tallant carreteres i vies pels consellers que SÍ que van donar la cara, i avui resulta que la República és "simbòlica". Quin fàstic de gent...



Queda inaugurada la Via Forcadell: humilia't davant la justícia, retracta't per tot el que has fet i et deixem en llibertat.


Segons el jutge, cap dels acusat ha acatat el 155, uns han afirmat que abandonen la política (Forcadell?) i altres que ho faran dins del marc constitucional


O em perdo alguna cosa, o pel que jo entenc, si dius que et retires, o dius que d'ara en endavant no et saltaràs la Consitució espanyola, estàs dient que no interferiràs amb el 155 de cap manera.

O em retiro, o no em salto la consti.

155 és consti.
pues no sé qué va a ser peor para forcadel, si el talego o volver a casa y dar explicaciones a estos...
 

cocinerobasura

Madmaxista
Desde
30 Nov 2010
Mensajes
9.817
Reputación
11.672
Lugar
Ciudad Condal
Qu está pasando? De todos los que quedaron libres, escuchando radios y TV, solo hablan sus "representantes legales", se les han quitado las ganas de hablar?
 

biolton

Madmaxista
Desde
5 Mar 2008
Mensajes
3.271
Reputación
3.886
Perdonad por el tocho. Hay una introducción, pero si queréis podéis pasar directamente a la seccion Cataluña


Si os está interersamdo continuo
Interesante, pero probablemente sea mejor en un hilo aparte

Que por cierto, las colmenas funcionan, mientras funcionan. Cargarse una colmena no es tan complicado

En el caso catalán el dinero manda. ¿Como se financian? ¿Hasta donde están dispuestos a llegar para proteger la colmena? ¿Ruina? ¿Guerra?

Ya se están viendo ejemplos claros de "reinas" abandonando la colmena a las primeras de cambio...
 
Estado
No está abierto para más respuestas.